:D:D:D:D:D

Followers

unfair !

kau memang tak unfair gila ! penat penat aku nak jaga hati kau , kau senang senang buat aku macam ni kan ? kau fikir aku bodoh macam kau ? ni ZAMAN TEKNOLOGI la bangggg , apa apa pun boleh tahu . jangan nak jadi dumbass sangat ah ! dah mampus aku tk percaya kau dah ! jangan mintak aku nak percaya kau lagi sekali tipu selamanya penipuuuuu ! cakap tk serupa bikin , macam kau ah