:D:D:D:D:D

My photo
kuala lumpur, Malaysia

Followers

this is rubbish !

okay sumpah kali ni aku dah betul betul fed up dengan kau , aku dah lama bersabar and tahan jeee , now aku rasa mcm nak straight forward je dengan kau . Apa yang diorang nampak semua salah aku , korang tkpenah tengok dkt tmpt aku pulak ? aku tk faham kenapa semua mesti blame aku , even aku dah try nak berubah ? bukan NAK tapi aku dah memang berubah ! Aku takfaham kenapa doh kau mesti mcm ni dgn aku , kau dah besar kau boleh fikir , aku tk faham doh sumpah tk faham , kalau hal kita kenapa kau mesti babit kan orang lain ? kalau kau tak puas hati dengan aku , kenapa kau mesti cerita dkt orang lain ? kenapa kau tak straight forward dkt aku je ? AKU NI SIAPA BUAT KAU ? kenapa mesti diorang tahu lebih drp aku ? kau tkpenah faham kalau kau bukan dkt tmpt aku skrg ni ! kau cuma tahu nak 'blame' aku . semuanya salah aku , kau memang tk pernah salah , kau jeee yang banyak bersabar dengan aku , kau jeeeeee yang konong nya faham aku , tapi aku tk penah nak faham kau kan ? pls lah be more matured sikit , aku dah tk tahan . Tak tahan doh dengan sikap kau macam ni . Apa doh salah aku dkt kau ? kalau salah kau senang senang je kau nak cover , bila salah aku , kau mengungkit ungkit sampai sekarang , macam , like seriusly semua ni jadi SEBAB AKU ! kannnnnnnnnn ? kau rasa macam mcm tu kan ? and korang pun kan ? korang ckp aku tkpandai jaga dia , layan dia mcm mmber , korang penah tk faham aku > korang penah tk terfikir knp aku mcm tu ? korang tk akan penah faham ! korang just bayangkan ni jelah , korang bangun tidur tkkan korang nak terus berlari betul tak ? mcm aku jugak , perlu masa . aku dah cukup banyak berkorban selama ni , sampai bergaduh , drp mmber baik terus jadi tak , drp kawan terus jadi enemy , orang cakap aku mcm mcm , aku ni backstabber lah , kawan makan kawan lah . orang benci aku lah , orang kutuk aku sana sini lah cukup cukup lah . aku dah tknk doh mcm ni , aku dah tak larat . kalau boleh putar balik masa , aku tknk pun benda ni jadi . AKU TAKNAK ! aku penat , penat sangat ! only god knows apa yang aku rasa sekarang ni . Nak menyesal dah tk ada guna , benda dah terjadi , masa pun dah tkboleh berputar balik . apa apa pun korang , stop blame aku dalam hal hal mcm ni , aku dah tk larat . penat gila , dah lama aku tahan . penat penat penat ! aku manusia biasa je weh , yang tkpenah lepas buat silap . kalau kau rasa , dlm hal ni aku betul betul salah dkt kau I'm sorry ! tamat sampai situ je boleh ? tkperlu nak mengadu dkt orang mintak simpati and buat dorang benci dkt aku sebab buat kau mcm tu . kau tk faham perasaan aku bila orang cerita balik apa kau cerita dkt dorang , kau tkkan faham ! aku mampu gelak je even aku geram dkt kau , buat apa nak tunjuk aku geram dkt kau en ? buat happy je dah ah wlpn diorang tktau apa aku rasa sbnarnye . dahlah pls lah , aku dah tknk pusing pusing kepala fikir pasal benda benda yang kurang berguna mcm ni , aku dah penat sangat dgn benda benda ni . dah boleh stop , and tutup cerita kay ?