:D:D:D:D:D

My photo
kuala lumpur, Malaysia

Followers

Aku suka gila ayat ni !
'A girl gets jealous cause she’s afraid to lose you. When she sees you talking to another girl, she gets nervous. When she hears things about you and another girl, she assumes things. When she sees you with another girl, she panics. '
dan dari ayat tu lah aku dapat ceritakan , apa yang aku rasa , apa yang aku nak luahkan dekat kau ! Seriusly , kalau dulu aku bukan jenis perempuan yang cepat jealous . Tapi tah , aku memang tkboleh kau layan perempuan lain even benda tu benda pasal sekolah or wtv .... aku tkboleh ! aku tkboleh ! sebab tu lah kadang kadang aku macam marah , tkde mood semua dengan kau even , kau bagitahu aku yang kau text dengan minah ni sebab blablabla , aku still tk boleh accept ! yeeee , aku memang kuat jealous sejak dua menjak ni . aku tktau nak bgtau kau macam mana , aku dah try nak bgtau yang aku jealous semua , tp .. still tkboleh ! aku tknk kau ckp aku ni suka kongkong kau , and aku tknk kau bosan dengan attitude aku yang kuat jealous tk tentu pasal ni ! and sorry pasal semalam , aku layan kau macam rubbish . dah biasa kan ? HA HA tu semua salah kau sendiri sebab text perempuan lain :/ sedih tau , sebab tu aku tknk layan kau ! even kau dah bgtau pun aku still sedih jugak :/
Tapi apa apa pun aku memang sayang kau gilababiiiiiiiiiiiiiiiii wehhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!