:D:D:D:D:D

My photo
kuala lumpur, Malaysia

Followers

weh hello weh ? HAHAHA !

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee lamenyeee tk update blog eeeeeeeeeeeeeeeee , eeee rindu nye eeeeee bahah !
korang ada mcm rindu sikit tk dekat aku ? rinduuu kannnnn ? HAHA :P
weh weh , sekarang aku tengah ON DIET dohhh :P
yelah , aku kan dah gemok , gemok gile kannnnnnnnnnnnnn ! tkpe ah , tunggu sebulan lagi . gerenti aku kurus balikk aw ,

Tadi ada makan makan dengan family , biaselah weekend kann , tapi pelik doh aku harini , selalunyee akulah orang paling melantak gile babi :O
harini aku makan sikitttt , sikit gileeee doh , tk sampai 1 pinggan , pastu perut aku dah rase sendat gilebab1 -.-'
mama cakap , dah biase tk makan , sebab tu jadi mcm tu . aku pon adalah rasa sikit sikit macam tu , tkpelah SEBULAN je aku jadi pelik mcm ni , lepasni dah kurus sikit aku okay la tu :P

Petang petang selalunyeee , ayah dengan mama mesti pegi jogging , selalu ajak aku . tp , aku tk minat gile jogg , nnt badan jadi busuk . aku dah la malas gile nak mandi , gile jujur :P
bile orang tknk ikut , mule lah ckp aku gendut gendut , paling kesahhhhhhhhhhhhhhhhhh

aku dari tadi asyik ulang benda yang same je kannn ? tkpe doh , watlek . aku kemaruk sangat ni :P

weh weh ! haaaa baru teringat !
aku ada crush dengan someone ni doh , tapi... die tkpenah nak bagi respond -.-
aku bencii gile nak tunggu orang bagi respond , penat dan buat aku sakit hatiiii jeeeeee , rasenyeeee aku kne backoff jelah , dah tkde harapan . tande tande die nak bagi greenlight pon takdo , redha jelahkan :(
kumbang bukan seekor , kalo aku mcm rajin cari crush lagi akuuu harap die tkjual mahal mcm budak tuuuuu kannnnnnn . grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !

BENCI DOH ORANG JUAL MAHAL , hahahahaha aku rase macam geram geram sikit ;P

aku nak cakap ape lagi eh ? rase mcm tkpuas nak tekan keyboard ni , hehe :P

awwww , no ideaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(